|
Sunday 15.2 |
פתיחה 19:00 |
התחלה 20:00 |
|
מוקדמות Free |
בקופה Free |
כרטיסים |
המרכז למוסיקה מן המזרח בערב מוסיקה אנדלוסית עם המורה גלעד ואקנין.
ינגנו מוסיקה אלג’יראית קלאסית ומודרנית, ובהמשך יעלו תלמידי שנה ג’ לנגן ולהופיע עם מוסיקה טורקית וערבית.
כניסה חופשית בהרשמה מראש
הירשמו בבקשה רק אם אתם מתכוונים להגיע, על מנת שלתפוס מקום לאחרים, תודה!
המופעים בנוקטורנו LIVE בחסות:
